Hello Summer

12:56

Ahoj!

Vitaj aj ty,leto... pred niekoľkými mesiacmi som si vravela,och nech už je teplo a prázdniny,chill..Bolo to ako pred 2 týždňami a ja sa už bojím,že to zbehne tak rýchlo,že si nebudem nič z toho, čo sa udeje,pamätať :/ A potom zase stredná :O..ďalšia veľká zmena!!

Včera bol 1.letný deň.. už sa to oficiálne začína, ikeď najteplejšie nie je :P No tento týždeň má byť teplý,tak dúfam,že aj bude, skvelo to využijem,keďže sa už v škole neučíme a je úplný chill :3
Každý z nás sa teší na teplé,čerstvé rána,kedy plánuje,čo bude robiť.Či na chladnejšie večery pri ohni.
Kúpaliská,dovolenky,cestovanie,zmrzka,najväčšie letné hity,ktoré nás ešte len čakajú..
A naše túžby sa ochvíľu stanú skutočnosťou, aspoň niektoré. :)
Kam sa chystáte cez letné prázdniny?Ako využívate voľný čas,keď sa už netreba učiť do školy?Čo máte na lete najradšej?
   StefFi









You Might Also Like

3 komentárov

  1. super fotky, čas beží naozaj rýchlo, toť som bola na strednej a už idem do tretiaku na vysokej, že akože čo? nechápem, o chvíľu budem stará a škaredá :D
    po skúškovom mám už od mája a odvtedy som len brigádovala, teraz mám už konečne voľno tak už som stihla aj hudobný aj filmový festival, párkrát som bola na kúpalisku, ale hlavne sa snažím oddychovať a čo najviac čítať :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš pestré prázdniny! :) Ja sa chystám akurát na menšiu dovolenku,kúpaliská a možno nejaký ten festival (Dohoda) ale ešte neviem.. určite si treba aj hlavne oddýchnúť.. ja by som tiež niečo rada prečítala ale ako vidím,tak jedine pri opaľovaní ;) Ďakujem za komentár! :)

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.