Viedeň-Bratislava Christmas 2016

11:41

Ahoj!

Konečne som si našla čas po nabitom týždni. Predo mnou je ťažký týždeň a preto som rada, že som si hneď na začiatku týždňa našla čas.
Minulý týždeň 8. - 9. 12.´16 sme išli zo školy do Bratislavy a Viedne. Už teraz Vám viem povedať, že život by som si vo Viedni ozaj vedela predstaviť!♥Zatiaľ najkrajšie mesto, čo som navštívila. No nevadilo by mi, ak by sa to zmenilo.( Vo svete je totiž plno krajších miest) :)
 

V Bratislave sme navštívili Goethe Inštitút a Veľvyslanectvo Spolkovej republiky Nemecko. Večer sme navštívili mestské divadlo P. O. Hviezdoslava, kde sme videli predstavenie Vrecká plné peňazí. (určite odporúčam!) Po predstavení sme mali možnosť zažiť aj vianočné trhy v Bratislave.. no musím povedať, že v Poprade, kde som sa narodila sú omnoho krajšie vianočné trhy!

Výzdoba mala u mňa + .
Samozrejme nesmelo chýbať sushi♥ ako obed a večera.
Starbucks s naj kamkou.♥
 
Na druhý deň sme teda vyrazili do Viedne. Cesta sa mi zdala dlhá, aj keď do Blavy som zdolala dlhšiu. Vo Viedni nás sprievodkyňa previedla historickým mestom. Človek nevedel kde má pozerať. Všade naokolo bola totiž krása.♥ Veď zhodnoťte sami. ;)


Mozartov pomník. Úžasné niečo.♥
 


 
 

Tento výklad obchodu ma zaujal. :D
 
 


 
A ešte pred odchodom z Viedne sme navštívili vianočné trhy. Ak sa tam raz vyberiete, pripravte si 3-krát ťažšiu peňaženku.
S Nikuš sme si výlet riadne užili.♥

Tak čo poviete na toto historické mesto? Prilákali Vás fotky, aby ste ho navštívili? Ja určite odporúčam! No pripravte sa na veľa ľudí a veľa spomienok. StefFi



You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.