What I got for Christmas 2015

6:18

Ahoj!

Konečne som sa odhodlala napísať tento článok, i keď ešte stále čakám na 2 darčeky. No už som nechcela čakať aby to potom nebolo od veci, veď už je Január. Som fakt vďačná za každú jednu vec aj za maličkosť. Dúfam, že som na nič nezabudla.


Začnem oblečením. Oblečenie som si zväčša vyberala sama. Až na pár kúskov.
Toto "mikinové tričko" som si na prvý pohľad zamilovala, má totiž aj vrecká,  čo mi na takýchto tričkách dosť chýba. Nápis nemá chybu. Nie je nejak hrubá ale teplá je.
Ďalej tento crop-topový rolák. Pásiky sú teraz in a je zaujímavý aj zvláštnym strihom na spodku, ktorý moc takto nevidno. Niekomu nemusí ani tento strih vyhovovať.
Toto tričko  je pomerne jednoduché, až na sieťku v oblasti hrude a taktiež má trištvrťové rukávy.
Po tomto tričku som dlho pozerala. Veľmi sa mi páči ten motív, látka je príjemná.
Toto tričko krásne sedí na postave. Vpredu je dlhé a vzadu ešte dlhšie a na bokoch má vyššie "výrezy".
Tieto typy kraťasov mám najradšej. V mojom obľúbenom vzore. Vzadu majú zips.
Pre mňa naj darček bol asi kabát, ktorý sa mi veľmi páči, je teplý, hlavne v týchto mrazoch. K nemu som dostala čiapku a 2 šály. Jeden je teda bielo-krémový ako z ovčej srsti a strašne príjemný. Nechýbajú ani rukavice, ktoré som túto zimu potrebovala a ešte sú aj na dotykový displej.
Papučky tiež potešili.
Taký menší žartík. :D Spodná bielizeň v motíve 100 a 500 eurovky.
Mojím druhým naj darčekom je Nike vak, ktorý ma skutočne prekvapil. Športová podprsenka ma veľmi potešila. Ponožky nesmeli samozrejme chýbať. Dostala som teda v rôznych super motívoch a jedny biele huňaté nadkolienky, ktoré nie sú až tak nad kolena :D.

Prejdem ku kozmetike.
Tento púder mám už tretí myslím a som s ním spokojná.
Výrobky na pleť, antiperspirant sme určite dostali viaceré.
Čierna tekutá linka na oči od pre mňa neznámej značky, lesk na pery 3 in 1 od značky Pupa Milano a drobnosti ako pinzeta na obočie a lak na nechty.
 
Iné.
Chcela som nejakú knihu na toto obdobie kedy rada čítam knihy. Táto bude pre mňa ako stvorenáá!
Hodinky a náramok ste už mohli vidieť na mojom blogu. Čierne hodinky som potrebovala a  tieto sú pekné elegantné. Veľkým prekvapením bol teda rotační disk na chudnutie/posilňovanie.
No a za peniaze, ktoré som dostala som si kúpila CD Lana Del Rey-Honeymoon jej najnovší album, ktorý milujem. A takto sa mi pekne týčia tieto 3 moje naj albumy.
 
Ak sme dostali niečo podobné alebo naopak, určite sa mi pochváľte! Dúfam, že to nikto nebude brať ako nejaké vychvaľovanie a užite si ešte prázdniny. :)
   StefFi

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.