InstaLife #7

9:28

Ahoj!

   Spravila som si teplý čaj, zapálila zopár čajových sviečok a začala triediť fotky.. teraz som si spomenula, že mi treba pridať na moju nástenku zopár fotiek... ale keďže sa tam všetky nezmestia, tak budem musieť niektoré vymeniť.♥
   Čo sa týka školy, tak dnes som mala 4 písomky ale dalo sa to zvládnuť. No a dnes som toho mala málo takže som si našla na Vás čas. :)
   Už bolo na čase! Instagram mám čoraz viac plný fotiek, a tak to nemôžem odkladať na neskôr, aby tu potom toho nebolo moc. Už teraz som mala problém vybrať ktoré dám, a ktoré nie. Ale musela som to teda nejako pretriediť.




Takéto rána mám najradšej... no v to ráno som zmeškala zase autobus, tak aspoň niečo ma potešilo.♥
Fotka je z Gifu, takže je to trochu iná kvalita :)
Počas Vianoc sa dajú robiť rôzne umelecké fotky a za jednu z nich považujem aj túto.
Čajové sviečky v izbe mením jedna radosť. Nikomu to nevonia, iba mne.. ale veď to je môj kútik izby a tam si môžem robiť čo chcem. :)♥♥
Zopár osobných fotiek..
Priznám sa, že cez prázdniny som bola dosť často niekde na cestách ako doma..
 
 
 
Keď sa ma spýtate, kde majú najsladšie a najlepšie koláče, rozhodne Vám budem vedieť odpovedať.♥
 Oreo cake ♥♥♥
 
S kamarátmi som si tiež bola sadnúť na horúcu čokoládku,v tej zime dobre padne.♥
A aby sme neboli za nejakých slušňákov, tak občas sa nájde aj nejaké vínko do nálady. :D
 
 
Taký malý talizman.♥
Nedeľné "cestovanie". Konečne nám nasnežilo.. no len si porovnajte túto fotku s prvou ;)♥
Už po druhý-krát v Kike...
Takto sa s Vami pre dnešok lúčim.♥
 
 
 
 


You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.