Happy New Year 2016

11:35

Ahoj!



 Každý jeden Silvester mi príde rovnaký. Nikdy neviem čo mám čakať od nového roka. A tak sa len teším, že som sa ďalšieho roka dožila. Pre mnohých a aj pre mňa sa s Novým rokom začína  aj kopa nových šancí niečo zmeniť. Zmeniť seba. Ak chceme niečo zmeniť tak musíme začať od seba. Mňa osobne začiatok nového roka vie neskutočne namotivovať a posunúť vpred aby som niečo dosiahla v ďalšom roku.
Pre mňa bol rok 2015 plný zmien. Dosť som sa zmenila ale to patrí k významom prečo sme tu. :) Zažila som neskutočné veci a s neskutočnými ľuďmi, vďaka ktorým mám teraz neskutočné zážitky. Pretriedila som si ľudí, ktorých chcem mať vo svojom živote, zmenila som niektoré prostredia a rok 2015 je pre mňa taktiež začiatkom veľkých vecí, ktoré v ďalšom roku pokračujú.

Dúfajme, že bude rok 2016 lepší, zaujímavejší, plný radosti, zdravia, šťastia, lásky, nových tvárí. Preto Vám všetkým toto prajem do Nového roka 2016 a dúfam, že sa ešte niekedy na tomto blogu stretneme.
Dávate si aj Vy nejaké predsavzatia na tento rok?? :))
    StefFi

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.