InstaLife #6 + Christmas 2015

5:43

Ahoj!

Máme tu pondelok, dá sa povedať, že už po sviatkoch ale ešte stále si môžeme užívať christmas time. Určite nič nenahradí ten pocit, keď je pondelok a nemusíte vstávať do školy :3. Od Vianoc prešlo pár dní a ja sa stále chystám pre Vás napísať článok o mojich darčekoch z Vianoc.. no čakám ešte na 2 darčeky a neviem kedy budem môcť článok napísať.
Tak aspoň teraz uvidíte nejaké fotky z Vianoc. No najprv prejdem k tým ostatným.
 
 


Jedno ráno do školy. Úžasné niečo.♥
Začínam oblohami. Fotené s mojim mobilom. Dosť dobrá kvalita! :O
Aj túto oblohu som si musela odfotiť!Fotené z balkóna.
Určite každý z nás si všimol, že počas Vianoc bol spln a to aj dni po nich.
Vianočné nákupy.
Nedeľné ráno a pozeranie obľúbeného seriálu v župane.♥
Posledný deň školy pred Vianocami. Konečne. A tak skoro doma . :3
Už ani neviem ako táto fotka vznikla :D
Po ešte nejakých vianočných nákupoch.
So sestričkou. Šli sme na oslavu. ♥
Sama som ozdobovala stromček.
A takto nejak to dopadlo.. ale už aj s darčekmi.♥
 
Rozsypané trblietky na zemi . :P
Vianočná výzdoba.
Priznám sa, že tieto hodinky aj náramok som dostal na Vianoce.. ale ešte ich uvidíte ;) .
Tatino je dobrý kuchár.♥
Počas Vianoc väčšinou vylehujem.. no dnes si konečne niekde vyjdem. :)

 
Tak dúfam, že čoskoro sa mi podarí napísať článok o mojich darčekoch z Vianoc. :)
   StefFi

 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.