Školský ples 2016

6:21

Ahoj!

Prichádzam zase s niečím z môjho života.  5. februára 2016 sme mali školský ples/samozrejme nie v telocvični a podobne ale v sále, kde sa robia stužkové/.
Najprv som tam nechcela ísť ale tak predsa som sa sama presvedčila aby som šla. Čakala som veľké odreagovanie a určite to tak aj bolo.



Boli sme tam ako trieda spolu/nie celá trieda/ a super sme sa zabavili. Trsali sme asi do 2:30 alebo3:00 rána/neviem teraz/. Hrál nám tam Deejay Daniel a jedlo bolo taktiež super.

Určite ideme aj na budúci rok a možno ako tretiaci ho sami budeme organizovať. :)
   StefFi☯

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Bola to pecka :D A v tretiaku určite idem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A v druhom? Lebo ja áno :3

      Odstrániť
    2. Uvidím :D Ale asi pôjdem, keď som si už kúpila akciu a cítim, že by to mohlo byť ono :D

      Odstrániť
    3. No ja som si tiež kúpila :D.. super tak sa teším♥

      Odstrániť

Používa službu Blogger.