My summer 2016

13:35

Ahoj!

Je už síce november, ale nemohla som to nechať tak. Toto leto bolo pre mňa určite to najlepšie! Bolo to z viacerých dôvodov ale prvým bolo asi to, že som ho trávila úplne inak ako tie predošlé. Po 4 rokoch som opäť videla moju milovanú sesternicu z USA, ktorú nadovšetko milujem a už sa neviem dočkať na budúce leto.♥♥♥

 


Asi každý z nás miluje leto, no ja osobne mám radšej jeseň a zimu.
Pre mňa je východ a západ slnka v zime krajší, no aj v lete som si na oblohe našla svoje.♥
 



 
Významom letných prázdnin sú dovolenky a oddych od školy. Ja som strávila týždeň so sesternicou v tábore v Tatranskej Lomnici.. uvidíme, či sa nám podarí ísť aj o rok.


Požičané Nike ponožky..♥


 
 
 
 
 
 
 
 


Fotka z tábora ako spomienka.

Čo sa týka ešte môjho oddychovania, rada som trávila a aj trávim čas v AquaCity Poprad s priateľmi, či na Sushi (milujem sushi♥) alebo na kávičke..




Počas prázdnin ale aj cez školu veľmi rada cestujem (aj dnes som bola v Martine).
 Z Dňa obce. :)
 
A nakoniec ešte zaspomínam na Henna tattoo, ktoré sme si dali so sesternicou, tesne predtým ako odišla.♥
 
Ikeď bol tento článok veľmi dlhý, robím tieto "diary" články rada. :)
Mali ste aj Vy tak "zaneprázdnené" leto? StefFi☯
 
 
 
 

 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.