It´s my 17 birthday!

6:58

Ahoj!

Dnes je ten deň, keď som zase o rok staršia. Každý človek sa za jeden rok zmení, no predsa v hĺbke duše je to ten istý človek. Musím povedať, že ľudia, ktorí nešli celý ten rok po mojom boku, by vo mne našli veľkú zmenu, niektorí by sa divili. No tí, či išli so mnou celý čas, vedia dôvody mojich rozhodnutí a situácií, ktoré ma menili. Som vďačná každej osôbke v mojom živote, ktorá mi niečo tento rok dala do života.♥ Totiž, za posledný rok som si musela veľa vecí uvedomiť.. s kým chcem tráviť svoj čas. Niekedy je dobre pretriediť si ľudí okolo seba, aby človek sa cítil dobre v spoločnosti.
Mám rada svoj život(veľmi), pretože mám v ňom určité hodnoty, ktoré mi ho robia príjemným.♥ Dúfam, že to bude čoraz lepšie aaa Happy Birthday To Me!! StefFi

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.