Banská Štiavnica 2016

9:05

Ahoj!

Poslednou časťou letných výletov a zážitkov je menšia dovolenka v Banskej Štiavnici. Myslím, že každý kto aspoň raz navštívil toto mesto, zapamätal si jeho krásu a jedinečnosť. Centrum je akoby z dlážky; krásne historické pamiatky.. Moja dovolenka pozostávala z 3 dní a 2 nocí v hoteli Kerling (s fitness a welness). Keďže tesne predtým som bola v Banskej Štiavnici a navštívila som všetky historické a pamiatky, bane a pod. teraz sa tak nestalo. Užívala som si pohodu krásneho počasia s rodičmi, večerné prechádzky po námestí, kde to žilo, popíjala kávu (asi 3 za deň).
A preto by som sa s Vami rada podelila o moje fotky z tohto krásneho kultúrneho mesta. :)
 

Ako ste si mohli všimnúť, jeden z mojich outfitov.

Môj druhý outfit.

 
Večera na hoteli.
Úžasná zmrzlina v meste!
 
Boli Ste už v Banskej Štiavnci, alebo sa chystáte? Aj vás toto mesto tak ohúrilo? StefFi

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.