Krakow-Osvienčim-Wieliczka-Wawel 2016

9:06

Ahoj!

Akonáhle začala škola, bolo mi možnosťou ísť do Krakowa na 2 dni. Navštívila som Osvienčim, Wieliczku, hrad Wawel.. musím povedať, že krajšie mesto ako je Krakow♥ som zatiaľ nevidela. Určite sa tam chcem niekedy vrátiť. V Osvienčime som bola prvý krát, no mala som tam ísť už minulý rok. 4 hodiny v hroznej zime nie je bohviečo,určite to stálo za to i keď raz to vidieť mi stačilo. Wieliczka je taktiež dlhá destinácia, no veľmi pekná. Ak ju ešte nepoznáte tak je to soľná baňa, kde je všetko z jedlej soli a v cene lístka je aj jej olizovanie(odporúčam). Hrad Wawel je asi najkrajšia vec z tých všetkých. Užasné oltáre, neskutočne veľa cenností a kvapka krvi Jána Pavla II. Námestie Krakowa a aj ostatok je nádherný a atmosféra cez Vianoce musí byť ešte očarujúcejšia!♥



Vstup do Osvienčimu.

Stena smrti (Osvienčím).
Auschwitz-Birkenau

Podotýkam aj luster je zo soli.Wieliczka
Wieliczka
Wieliczka
Veľká hala vo Wieliczke, kde sa konajú svadby a pod.
Hrad Wawel.. je taký veľký, že sa nedal ani celý z blízka odfotiť. Nesmelo sa však vo vnútri fotiť.
Wawel

A samozrejme nesmelo chýbať sushi♥♥ ako obed!
Tak čo? Brali by ste takýto dvojdňový výlet? StefFi




You Might Also Like

3 komentárov

  1. Áno, určite by som brala aj keď možno s lepším počasím :D Ale Viedeň bude tiež super a teším sa na ďalšie články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viedeň by mohla byť super, dúfajme,že vyjde aj počasie ☺️😘

      Odstrániť

Používa službu Blogger.