Prezidentský palác, NR SR, Bratislavský hrad 2017..

13:24

 

Ahoj!

Nám nematurujúcim zostávajú cca 3 týždne školy. Aj Vy sa idete niekedy zblázniť z povinností aj keď Vám netreba opravovať známky? Ja to tak momentálne prežívam a jediné dni kedy sa poriadne vyspím je víkend.
Takmer pred troma týždňami som si na chvíľu oddýchla od školy, no hneď potom ma čakali ďalšie povinnosti. Každý rok škola, ktorú navštevujem organizuje exkurziu do Bratislavy, konkrétne do Prezidentského paláca, Národnej rady SR, Bratislavského hradu a na prehliadku historickej časti mesta. Navštívili sme aj Fakultu medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity a Fakultu práva Paneurópskej vysokej školy, aby sa nám uľahčovalo rozhodovanie po ukončení strednej školy. Taktiež nesmelo chýbať muzikálové predstavenie IAGO v divadle Nová scéna.
Podelím sa s Vami aj o fotky, ktoré som nikde neuverejnila a niektoré som si požičala od spolužiačky, keďže som všetko nefotila. A aj keď väčšina z Vás už bola aspoň raz v Bratislave, možno ste sa nedostali na konkrétne miesta.

 
Hneď prvá miestnosť v Prezidenstkom paláci. Nevidno síce celé schody a ani ich druhú časť, ale uznajte, že odfotiť sa to nedalo.
Túto miestnosť ste už určite videli minimálne v televízii. Úžasné.
Snáď sa nikto nenahnevá. 😛
 
 
Tento mramorovaný stolík ma veľmi fascinoval.
Takéto miesto by ste asi nečakali čo?!
Ale aj tak, nádhera.

 
Národná rada SR, ale to určite viete aj bezo mňa.
 

Prichádzame k Bratislavskému hradu.
Výhľad na mesto.
                                      My girllzzz.💕💕💕
Určite odporúčam navštíviť tento hrad! Tie schody nemám odfotené, čo je škoda, pretože sú nádherné a skrášľuje ich mnoho takýchto krásnych zrkadiel.
Neskutočný výhľad z jednej veže hradu.
 
 

Pri prehliadke mesta som tiež veľmi nefotila.
Všimnite si túto krásnu momentku. Vtáky pristávajúce na soche fontány.

 

 Samozrejme nesmela chýbať selfie v divadle s girllzzz, ktoré mi robili úžasnú spoločnosť.💕💕


StefFi☯️
 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.