Čo ma za poslednú dobu teší?

11:01

Ahoj!


Predchvíľou som stresovala ako dopadne monitor. Tento školský rok u mňa ubehol ako voda.Ani sa nenazdáme a už budú prázdniny.Tešíte sa? Ja určite.. ale tak kto by sa netešil?!Posledné týždne nás potia svojími horúčavami ,že až niekedy nevieme,či máme zostať doma alebo ísť niekde von.
Preto aj ja som si užila krásne teplé počasie. :)

V dnešnom článku, vám predstavím pár vecí,ktoré mi robia v súčastnosti radosť,dúfam,že nájdete inšpiráciu ;).

Každý z nás si dopraje niečo na osvieženie.Dosť ma prekvapila obrovská hrudka nutelly v nutellovej zmrzline :O.
Ako každá bloggerka,som si založila zápisník na blog (alebo ako to mám nazvať), kde si budem písať všetky nápady na články.
Taktiež je dobre mať v lete po ruke niečo na osvieženie.Ja mám telový osviežujúci sprej s vanillkovou vôňou.
A čo teraz frčí?Hitom roka 2015 majú byť metalické tetovania (tetovačky) zlatej,čiernej a striebornej farby. Dajú sa zohnať rôzne motívy,no a ja mám takéto. Veľmi sa teším až začnú letné prázdniny a budem môcť si ich dať!
 Asi tak nejak to má vyzerať :D
Za posledné 2 mesiace mi toho strašne veľa pribudlo v šatníku,ale keďže niesom beauty bloggerka,tak vám ukážem len tie,ktoré mi robia najväčšiu radosť:3 !
Tenisky ,ktoré vyzerajú ako Vansky,tá farba je TOP :3!
Ďalej tu mám dres s číslom "23" ktoré je moje obľúbené.V školskej tombole za zber papiera som s ním vyhrala aj cenu,takže to je dôkaz! :)
Jednoduchý plážový čierny klobúk.
A napokon spodné prádlo (nohavičky)-napodobenina Calvina Kleina.

Od začiatku až do konca.Motto tochto batohu.Proste je to môj osud.Celý ten čas mi slúži a nemôžem sa sťažovať! :3

Zlatým klincom sú bezpochybne tieto dve veci a to fľaša VOSS, ktorú milujem a ťahám ju všade so sebou(po dome) :D a slúchadka SOZI, ktoré neviem vynachváliť! 
A tak by bolo na dnes všetko,dúfam,že vás niektoré veci zaujali alebo inšpirovali.A čo Vás robí každým dňom šťastnejších?
                   StefFi








You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.