Weekend Adventure #2

12:17

Ahoj!


Dlho som sa vám neozvala,ale musela som si najprv napísať nejaké tipy na články.. a napísala som ich hodne,takže hor sa na ne... dnes je pondelok a nesmie chýbať článok o tom, čo som robila cez víkend..no dnes napíšem viacero článkov, aby to bolo na mojom blogu plnšie,také vynahradenie za lenivé dni. ;P


Sobotka? Taký pohodový a pre mňa dosť dlhý deň,neviem ako u vás ale ja mám soboty vždy dlhé! :)
V predchadzajúcom článku som spomínala,že s BFF robím prezentáciu na koniec školského roka a využili sme teda ten čas. urobili sme 76 slajdov a mali sme asi trištvrtinu :O.

Nedeľa..milujem ten deň..vždy je slnečný a keď nie, tak aspoň z rána :3! Do kostola som nešla ale za to som si pospala do 12:45 :D. Asi o 15:00 sme šli s rodinkov na nákupy a tak proste nebudeme sedieť doma :D. A keďže bol aj deň otcov,boli sme niečo kúpiť k tomuto sviatku. Zopár vecí som si kúpila a ako vidím tak budú v článku Čo ma za poslednú dobu teší ;).Potom som šla von s kamarátom. :) Taký víkend,kedy už viete,že prázdniny sú zahorom! :3

A ako trávite víkendy vy? :)
  StefFi



Karamelová kocka :)

V skúšobnej kabínke :D

Nevyzerá,ale bola zima :O

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.