Čo ma čaká?

5:58

Ahoj!

Každý znás sa teší na posledné dni v školskom roku.Skúšajú len tých ,čo si chcú opraviť známky alebo majú medzi.Voľné hodiny,výlety a odovzdávanie učebníc.Už iba 2 týždne.No mne k tomu prišli ďalšie povinnosti.Noa o tom bude tento článok.

V podstate to je taký ten posledný týždeň, čo sú ešte písomky a pod. Ale ja mám toho fakt dosť.Zajtra píšeme písomku z mediálnej výchovy a ešte mi treba spraviť projekt s kamoškou.Z fyziky bude zaokrúhĺovať a mne vychádza medzi. :O Z matematiky musím ešte niečo nakresliť na výkres. V stredu píšeme výstupný test zo sj a mám skúšky v zuške.Na štvrtok mi treba spraviť prezentáciu aspoň s 20 slejdami a prezentáciu na konci roka s fotkami.V piatok ideme s kamoškou do PP vybaviť kvety na konci roka,keďže končíme základnú.Noa potom víkend.. poviete si veď už iba 3 dni po víkende sa učí.. áno ,to už bude klasifikačná ale v pondelok ma čaká triedný koncert a to už je zas čo robiť.

Máte aj vy toho tak veľa na konci roka?A pritom by sa to nečakalo.. :/ Už chcem mať po starostiach :/
Tak mi držte palce, budem aj ja Vám!! ;)
  StefFi


You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.