Hodlám sa Vám predstaviť

5:29

Vitaj na mojom blogu!

Nazačiatok pár informácií o mne ;)

Volám sa Miška.
Moje pseudonym je StefFi.
Mám 15.
Bývam na východnom Slovensku.
Toto je môj 3 blog.(ale zároveň jediný čo mám)
Milujem hudbu,gym,klavír,mojho psíka Ronnyho <3 , a dúfam,že po čase aj blogovanie.

Prečo som sa rozhodla založiť si blog?

Raz som si vytvorila blog, lebo ma chytila chvíľka, keď som si začala viacej kupovať kozmetiku. Stránku som si spravila na webnode.sk a potom som si povedala, že blogspot.sk je lepší :3. Tak som si spravila blog tam. Môj blog bol o kozmetike,móde (ale čito z môjho života :) ) Netuším ako dlho mi to vydržalo ale mala som tam myslím 11 pravidelných čitateľov (ikeď je to málo ale tešilo ma to) čo je dôkazom,že som dlho neblogovala.Prestala som stým,pretože mi to prišlo zabíjanie času na nete.

A teraz asi po 5 mesiacoch som sa rozhodla si založiť nový blog..áno zase ma to chytilo,no dúfam,že môj blog  už bude o niečom inom. Veľa dievčat totiž ma blog o kozmetike a móde,tak ako som aj ja mala. A zistila som teda, že taka téma u mňa nemá dlhú trvácnosť :D. A keďže som svôj blog zmazala a nedal sa už obnoviť, tak som si musela vytvoriť nový.. aj tak by som ho musela komplet prerobiť, lebo teraz chcem blogovať o mne, o mojom živote,o tom čo ma v živote rozveseľuje alebo naopak rozčuľuje.

Tak dúfam,že si sadneme a budeme sa tu vraciať :3 .
       StefFi



You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.