Ako vznikla StefFi? (moje pseudonym)

6:07

Ahoj!

  Začiatky sú ťažké.Nevieš o čom máš písať,alebo čo skôr napísať. Ja som sa rozhodla,že prvé články budú skôr o tom,aby ste ma bližšie spoznali. A tak mi ako prvé napadlo,moja prezývka. Veľa ľudí nechápe prečo "StefFi".Pár ľudí vie, ako som prišla na túto prezývku. Ale predsa si to poďme 
priblížiť.

  Vznikla,keď som začala hrať GTA Sa-mp, a samozrejme,tam potrebujete prezývku.Nechcela som si daváť niečo,čo súvisí s mojím menom. Bolo to asi pred 5-6 rokmi a vtedy som sa etše hrala s barbínami :O omg trapáás xD a mala som pri posteli položené cyklamenové barbie auto(bolo fakt luxusné :D) a pri rozmýšľaní nad prezývkou som sa pozrela na to auto a na jeho ešpezetku.. A čo nevidím,bolo na nej napísané STEFFI LOVE. Bol to ako úder bleskom do hlavy. Použila som prezývku SetfFi153 a odvtedy mi už zostala.(iba SteFfi)
  Tak už viete ako vznikla moja prezývka.

Dúfam,že ste sa až tak moc nenudili a ak áno,tak dúfam,že nabudúce to bude lepšie! ;)
StefFi



You Might Also Like

1 komentárov

Používa službu Blogger.