Weekend adventure

5:12

Ahoj!

Cez víkend hlásili,že bude ešte teplučko,no cez týždeň sa už ma ochladiť.Je pondelok a je to vidieť!Rozhodla som sa,že na začiatku každého týždňa napíšem článok,čo som robila cez víkend... viem, niekoho to nemusí zaujímať.. ale keď sa nudím,tak si prečítam aj to čo by som za normálnych okolností nečítala :D.
Nebudem tu písať podrobnosti,ale v skratke Vám to opíšem, a za všetko budú hovoriť fotky :).

Táto koláž hovorí za všetko! :3

S mojími najmilšími sme si urobili taký picnic.Mali sme samé mastné jedlá ale zas na osvieženie citrónovú limonádu(samozrejme sami sme si spravili). :3


Aby sme to zo seba nejako potom vytriasli von,šli sme sa nejako zabaviť,keď už sme mali krásne počiasie a prostredie :3.


Táto momentka sa mi veľmi páči :3!



Strašne týmto ľuďom ďakujem za skvelý deň,a to ešte sa nezačali letné prázdniny!!! :O :3 :3
           StefFi








You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.