Hello Summer. Welcome adventures.

4:35

Ahoj!

Dúfam, že každý z nás úspešne ukončil tento školský rok. Určite väčšina z nás sa chystá na letnú brigádu zarobiť si nejaké tie peniažky, ktoré minieme už počas prázdnin, prípadne si ich odložíme. Pamätám si, že minulý rok som si povedala, že tento rok už určite pôjdem na brigádu. No prešiel rok a ja som sa rozhodla, že si ešte oddýchnem. Stačí, že si spomeniem na to, čo má čaká v ďalšom ročníku. A predsa, v živote sa ešte narobím. Niektorí študenti pracujú aj počas školského roka, čo ja osobne považujem za zbytočné vyčerpanie. V prvom rade by sme sa mali zamerať na vlastné vzdelanie ak nechceme skončiť len pri brigádach.
Ja osobne si myslím, že prázdniny zbehnú veľmi rýchlo ale chcem si ich užiť či už oddychovaním alebo cestovaním. Ak Ste sa po celý školský rok sťažovali, že nemáte čas na niečo, tak teraz máte ten voľný čas a môžete ho efektívne využiť.  StefFi☯️
 
 
 
 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.