Hello Autumn. Hi moods.

9:10

Ahoj!

Úprimne by ma aj zaujímalo, koľko percent populácie sa raduje z príchodu jesene. No táák, priznajte sa! Kto by mal predsa rád to chladné a vlhké počasie, neprestávajúci dážď a chodníky zaplnené listami? Je toho toľko na sťažovanie sa.

No ja sa Vám priznám, že milujem jeseň so všetkým čo ku nej patrí.💖
Milujem búrky a dážď, ale iba ak som v teple. Milujem farby jesene, hmly a celkovú atmosféru jesene, ktorá sa nesie do mojej nálady. Teraz si poviete "z takého to počasia môžeš mať jedine zlú náladu". Mne toto vyčarí úsmev v mojom vnútri.💖

 
V tomto období nesmie u mňa chýbať káva na dennom poriadku, štrikované svetre či mikiny cez hlavu, rada si niečo prečítam aj keď nie vždy je na to čas alebo tá správna kniha. Taktiež som si prerobila playlist. 💖 Ale aby som nebola len pozitívna, s jeseňou sa spája návrat do škôl. Ja osobne sa vždy teším ale tentoraz to tak nebolo. Asi kvôli tomu, že som vedela, aké povinnosti ma čakajú. No už som sa s tým zmierila a neviem čím to je ale tie školské dni ubiehajú strašne rýchlo a ja som za to pomerne vďačná. Len nech mi tu tá jeseň ešte zostane. S vlhkým ovzduším sa nanešťastie spájajú nádchy a rôzne choroby (ktorým som ani ja neodolala).


 
Aj napriek tým nevýhodám, aj o ktorých nevravím, je jeseň mojím najobľúbenejším ročným obdobím a vždy ním aj bude.💖 Ako ste na tom Vy?   StefFi☯️

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.