InstaLife #2

13:01

Ahoj!

Sviatky sú za nami a mňa čaká celkom náročný týždeň. Ale mám sa aspoň na čo tešiť. O 2 týždne mám narodeniny a dúfam, že vyjde aj oslava  :P
Prichystala som si pre vás takú novú sériu článkou s názvom "InstaLife". Budú to fotky z môjho instagramu (@misel_153) ale samozrejme nie všetky, iba tie ktoré sem chcem dať a niektoré sú aj v iných článkoch takže ich tu preto nedávam.Bude to skôr taká oddychovka :) (je to už druhá časť, článok s rovnakým obsahom som nakoniec premenovala na InstaLife #1)
 


Krásny výhľad na Tatry. Najkrajšia fotka za tento víkend.



Vyzerá to tak, že začínam výhľadmi. Dušičky. Na cintoríne sa človek nenudí, keď vidí čistú belasú oblohu a neobyčajný jesenný už opadnutý strom :)
Počas cestovania. Taká zaujímavá fotka.
 
Trnava. Výhľad z paneláku. Všimnite si tie vtáky v diaľke. Neskôr mi leteli ponad hlavu. :)
 
 Cestou domou zo školy som vždy hľadala nejaké pekné jesenné miesto a konečne som ho našla.. aspoň nejaké :P
 
Čo k tomu dodať?! Karamelová kocka a grepový džús :3
 
Áno, sme pri jedle a pití. Naj kebab aký existuje! Už toľko som ich vyskúšala no žiadny nebol tak dobrý ako tento! :3
 
Vínečko, tak do nálady :)
 
Táto fotka je z dneška. So sestrou som sa zastavila na "obedíku" pretože som bola fakt hladná. Gyros so 100% šťavou z ovocia.
 
Logá obchodov, ktoré som si obľúbila.
 
A teraz niečo, čo nemám k čomu priradiť.
Taký normálny dušičkový deň.
 
Pri čakaní v aute. Jednoducho "rock´n roll" ♥
 
 
Dôkaz toho, že niekedy mám fakt takú chvíľku, kedy sa musím pohodlne posadiť na posteľ oprieť sa o mega maca, zakryť dekou, pustiť si hudbu na notebooku, zapnúť Starmaster a zapálit voňavú orgovánovú sviečku. Potom je všetko OK. :3
 
 
Dúfam, že sa článok páčil a poprípadne nadobúdol inšpiráciu pre vás.
  StefFi
 
 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.