InstaLife #3

13:29

Ahoj!

Pred dvoma dňami som perfektne oslávila 16. narodeniny. Som veľmi rada, že prišli ľudia, ktorých mám rada a že to so mnou oslávili. Lóvujem vááás♥♥♥♥♥ Ak chete vidieť krátke videa(bez obrazu) z oslavy tak ich nájdete na mojom isntagrame (misel_153). Aspoň, že deň na to bolo voľno.. no do školy som mala toho strašne veľa.. aj dnes v celku ale zvládala som to bravúrne oproti včerajšku. Na konci náročného týždňa sa pôjdem zase odreagovať do klubu. Na spomínaný koncert ♥.
 No ale už k fotkám.



Táto fotka je pre mňa spomienkou, pretože bola stvorená za účelom posledného dňa 15. roku :D a mne sa vtedy vôbec nechcelo byť zase o rok staršia :/
Začínam teda nejakými mojím fotkami. Táto je myslím zo soboty rána.(2 week ago cca)
Dosť som vtedy o niečom premýšľala a nemohla som spať.
V kabínke Sinsay.. čo vám poviem :D
Nikdy sa neuspokojím a to je na tom dobré. :)
13. piatok som mala skvelý deň, a pritom by sa to nepovedalo. V škole sme sa neučili pretože sme mali DOD a robili skupinový projekt o Indii a mali sme aj praktickú časť kde sme si s linkou nakreslili "hennu"... musím si to robiť častejšie..
Chýba tu ešte jedna spolužiačka.. musím povedať, že sú to veľké lasenkýý♥!!
Počúvanie hudby :)
Marilyna Mansona som niekedy častejšie počúvala a teraz som si náhodne pustila song a trocha som sa zaľúbila!:)
Musím spomenúť, že som sa zase vrátila ku Snapchatu, takže si ma pridajte ;)
Krabička čierneho čaju mi vydrží tak na týždeň :O najlepší liek.. aj s citrónom ♥♥
Takýto obed po škole chcem mať stále! :3
Predčasný darček od kamaráta k narodeninám. Ďakujéém ;) 
Takéto rána sú najkrajšie.. fotené zo zastávky(priblížené).
Sometimes I wake up in the morning to red, blue and yellow skies. ♥♥♥♥♥
 
 
Dlho som sa blogu nevenovala, pretože som čakala kým budem mocť niečo napísať.
    StefFi☯
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.