The Paranoid a Smola a Hrušky

10:54

Ahoj!


Sľubovaný článok z koncertu je konečne tu. Ja sama som si vydýchla, že konečne som si našla čas sem prísť. Pôjdem k veci a poviem vám, že ten koncert  bol úplne mega bombastický skvelý, i keď sme na neho dlho čakali. (konkrétna fotka z koncertu♥, trochu ma vidno úplne naľavo :P )

Na lístku bolo napísane , že o 19:00, my sme tam s kamarátom boli už o 18:00 kvôli spojom) a koncert začal o 21:00.
Tu sme v autobuse.
Už pri pódiu čakáme.
Na videu môžete vidieť , že sme boli fakt blízko, keďže to bolo dosť malé pódium aj miestnosť celkovo :D.
Ale tak o to lepšie, podala som si s nimi ruku a bolo to super♥!!
Už po koncerte(trval hodinu)Neviem či to vidno ale boli sme strašne spotený.. a to nehovorím o Igymu ♥(spevák).
Potom po takej pol hodinke šli Smola a hrušky a rozmýšľala so, že pôjdem domov ale už keď som tam bola, tak sme zostali a neľutujem. :)
 
Mám aj iné videa ale vybrala som len jedno z každého koncertu. :)
Bola super náladička.. boli sme v náladičke a dobre sme si potancovali. :)
 
Tak dúfam, že sa páčilo! Ešte v ďalšej časti InstaLife budete môcť vidieť tričko, ktoré som si tam kúpila :). ♥
   StefFi

 
 
 
 
 

 

 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.