InstaLife #4

11:16

Ahoj!

Ako vidím, tak s týmto článkom, sa tu budeme stretávať najčastejšie. Pred sebou mám dosť ťažký týždeň, dá sa povedať, že doteraz najťažší. Momentálne prišla na mňa veľká únava ale už to musím dopísať! :D Keď som ráno vstala, tak nie že by som myslela, na sladkosti (keďže je Mikuláš) ale myslím na to, koľko mi toho treba do školy. :( No nič.. idem k fotkám a začnem trocha od veci .;)


Začala som outffitom zo školy. :)
Zase začínam svojimi fotkami, dúfam, že to prežijete! :O ;P
Tu je to spomínané tričko/tielko The Paranoid, ktoré som si kúpila na koncerte ♥, môžem ho nosiť ako šaty :D.
So sestrou sme oslávili narodeniny. S mamkou som robila tortu v tvare Jing-Jang.. dosť sme sa natrápili ale nakoniec to vyšlo.♥
S kamarátmi sme zašli do divadla.. áno fakt :DD bola to medzivojnová tragédia.
No potom sme si zašli posedieť a trocha aj zatrsať :)
A teraz už dosť nudných fotiek! Prejdem k viac zaujímavých a trocha umeleckým fotkám.
Za najviac podarenú fotku, považujem túto.. jednoznačne... pohľad zo školy :)♥
Aj tieto dve  sú fotené priamo zo školy. :)
Ale aj cestou do školy, mám na čo pozerať, vie to krásne zlepšiť ráno, keď sa mi nechce ísť do školy.♥
A tá dúha ani nevravím.. ♥
Dosť ľahko sa mi odlupoval lak z nechtov :D.
Trochu menšie úpravy. :)♥
 
V škole sme mali Mikuláša a trochu nám tam aj hral Deejay Daniel :)).
Mikuláš v meste bol ukončený veľkým ohňostrojom, na ktorý sme sa strašne s kamarátom tešili , žiaľ sme ho zmeškali, keď sme toto cucali -.-
Od toľkého hnevu sme nevedeli čo so sebou ale ten relax, sme potrebovali a našli sme ho. :)♥
Dnes mi toto "Mikuláš" priniesol . :)
Noa pri dnešnom učení si Mikuláša pojedám :P .
 
Celkom bohatý InstaLife, čo poviete? :)
  StefFi 
 
 


You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.