Čo ma v poslednej dobe teší #4

14:21

Ahoj!


Už dosť dlhú dobu som tu neprišla s týmto článkom. A keď si tak uvedomím, tak je to posledný takýto článok pred Vianocami. Takže potom už sa budem s vami môcť podeliť o to, čo som dostal na Vianoce. :3

 


Asi najväčšiu radosť mi robí tento kryt na iPhone, keď som ho videla tak som ho proste musela mať, lebo som aj neaký zháňala a nemala som problem ani do ňho zainvestovať. :)
Na tej fotke ste mohli vidieť dosť výrazný lesk na perách, ktorý som si tiež dosť obľúbila.
 
Ako ďalšia vec, je tu už 2- krát spomínané tielko The Paranoid.
Dobrou kombináciu môže tvoriť aj s koženými legínami, ktoré som dlhšie zháňala pretože predtým čo som mala, mi už boli malé.
 
 
Riflovú bundu som mala problém si vybrať medzi tými čo v obchodoch nájdeme, No predsa som našla takú s koženými rukávmi. A zamilovala som si ju. A ako vidím, tak ani táto kombinácia nie je zlá. :)
Ďalšia TOP vec, pre mňa, je tento "svetrík" alebo ako to mám nazvať. Je väčší a chlpatý. Chcem si kúpiť aj nejaký kožuštek ale aj s týmto si zatiaľ vystačím.
Tu môžete vidieť tie kožené legíny a svetrík. :)
Noa, ako poslednú tu mám Voss.. musela som si kúpiť novú, pretože buď som si ju zabudla vo fitku alebo mi ju niekto " šlohol" :D.
 
 
 
 Tak, s takýmto podobným článkom sa vidíme asi až po Vianociach.
   StefFi☯
 
 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.