InstaLife #5

9:16

Ahoj!

Momentálne máme piatok ale tú radosť nejak nepociťujem a neviem prečo.. Včera sme mali branné v Tatrách (budete to môcť vidieť nižšie) a ochorela som, takže v škole to dnes bolo o ničom. Ale našťastie ide víkend. Celkovo som mala celkom ľahký týždeň. :)



V to ráno som bola fakt prekvapená, že východ slnka bol dosť neskôr.. keďže som už čakala na autobus.
V to ráno boli aj krásne "vysvietené" Tatry pri východe slnka.♥
Milujem  nočnú oblohu.. v stredu večer som sa vracala domov a keď som sa zahľadela na oblohu videla som malý voz ( ten vidím vždy keď je jasná obloha) a veľký voz a ešte aby toho nebolo málo tak som videla padať hviezdu♥
Mám za sebou pár nákupných(vianočných) dní ale ešte ich aj pár bude. Energiu som si dodala týmto pudingom, ktorý bol úplne skvelý, ja nechápem ako mohol byť taký dobrý.♥
Višňová a čokoládová plnka s piškótami.
Na branné som si zobrala čierny čaj s citrónom do Voss-ky.♥
Po vyšliapaní Hrebienka.
Ľadový dom v Tatrách.
So spolužiačkami.♥
Pokus o BigBen asi :D.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Rozchod Po Starom Smokovci sme využili v cukrárni.♥
 
Aj Snapchat vie byť zaujímavý. Hlavne keď sa nudím.
 
Škoda, že u nás(vlastne nikde) nie je sneh len v Tatrách a podobne.. Tohtoročné Vianoce budú pravdepodobne bez snehu a to bude na prd.
  StefFi  

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.