Spring Favorites 💖

15:27

 
 


Ahoj!

Konečne tu máme jar! Do nedávna som sa na jar netešila kvôli roztápajúcemu sa snehu, dažďu, blatu.. Aj keď mám zimu najradšej čím ďalej tým viac sa teším na leto a tým som aj rada, že je tu jar a môžem vyvetrať jarné kúsky oblečenia. Nemusím sa toľko naobliekať a cítim sa pohodlnejšie.
V poslednej dobe som si zaobstarala nové jarné kúsky, niektoré som si z nich veľmi obľúbila a preto by som Vám ich chcela ukázať. No obľúbila som si aj staršie kúsky, ktoré istý čas už v skrini mám alebo sú to jednoducho veci ktoré v poslednej dobe rada nosím. Taktiež som nezabudla na doplnky a kozmetiku.

Táto kombinácia farieb ma dostala.💖
Asi moje najobľúbenejšie rifle💖. Dlho som zháňala rifle so všitými ružami a poviem Vám, mala som čo robiť aby som našla nejaké pekné. Úprimne, aj keď je to veľký trend , ťažko ho zohnať. musím povedať, že krásne sedia na postave.
 
Tieto dve veci úplne milujem. Krásne babypink lesklá šiltovka a tento šál vyzerajú spolu skvele💖.
 

Tento sivý rolák vyzerá ako rozťahaný no svojím elastickým materiálom sa pekne prispôsobí postave.
Rada k nemu nosím tieto mramorované náušnice.
 
S touto krásnou kvetinkovou blúzkou kombinujem venček do vlasov.

Táto Nike športová súprava má veľmi príjemný materiál z vnútra, ktorý zahreje. Tepláky sú mi však trocha krátke.
 
 
Pokračujem ležérnymi Adidas teplákmi, ktoré som si dokúpila k rovnakej mikine.
Po hrubom diamantovom chokri som dlho túžila a nakoniec som si ho vyrobila z náramku. Pôvodne bol na ples, kedy som ho aj prvý krát mala, no určite ho neprestanem nosiť aj normálne. :)
 
Kruhové náušnice som nutne potrebovala a zaobstarala som si tieto tri veľkosti v striebornej farbe, ktoré nosím spolu(menšie na druhú dierku).
 
Po dlhom vyberaní zo všelijakých matných leskov na pery som vyskúšala tento od Essence Matt matt matt a musím povedať, že mi veľmi vyhovuje. Z tých odtieňov, ktoré ponúkajú mi tento vyhovuje najviac. Krásne vonia, stredne rýchlo schne a keď zmatne vyzerá skvelo a môžem v kľude jesť a piť.
Keďže som potrebovala nový bronzer siahla som po tejto novinke od Essence a musím povedať, že odtieň mi sadol, netreba ho veľmi nanášať a to svetlejšie v strede je trocha ako highlighter.
 
StefFi☯️

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.