What I got for Christmas 2016

13:56

 

Ahoj!

Je 29. januára 2017 a ja som sa rozhodla zverejniť moje darčeky ešte z Vianoc. To by som nebola ja, keby som s niečím nemeškala (ale už sa lepším v niektorých veciach). Omeškanie mi spôsobilo čakanie na darčeky z internetových stránok, veď to poznáte alebo aj výmena darčekov kvôli zlej veľkosti, ktorá sa bohužiaľ nečakane predĺžila. Týždeň pred lyžiarskym som si musela doopravovať známky. Po lyžiarskom prešiel týždeň a ja som ochorela. Akože dosť! Piatok som strávila ležaním v posteli s čajom a Twilightom. Snažila som sa chorobu vyležať, pretože v sobotu som musela ísť do šatne na ples. Nakoniec sme to zvládli a o takej 6:30 sme už šli spať. Preto to už ďalej nemôžem naťahovať. Vždy mi niečo do toho vojde a potom to takto dopadne. :/
Možno neuveríte, ale chvíľu som rozmýšľala, že tento článok ani nenapíšem, veď načo?! Nebudem sa chvastať! ///Ak si niektorí z Vás myslíte, že si potrpím na hmotné veci, tak je to pravda ale jednoznačne netvoria moje priority v živote. Ale ja nemám potrebu o tom niekoho presviedčať, nezáleží mi čo si myslia druhí. :)///...No potom som si uvedomila, že tento rok som potrebovala vedieť, čo som dostala pred rokom a práve tu som to našla. A tak je to jeden z mála dôvodov, prečo o tom píšem.

Začnem oblečením.
Pyžamo patrí k samozrejmosti. :) Namiesto ponožiek, ktoré som tento rok nedostala.
Basic mikina s kapucňou v krásnej farbe.
Podobná mikina v army style s nápisom v predu aj na kapucni.
Toto mikino-tričko milujem 💖 tá farba vyzerá trošku živšie naživo, je oversize a z veľmi príjemného materiálu.
Army tričko s bočným výrezom a okrúhlym ukončením a čierne rifle.
Čierne šaty so zaujímavým šikmým ukončením a aplikáciou na výstrihu.
Calvin Klein tepláková súprava💖 Vršok by mi sedel vo väčšej veľkosti (M) ale spodok sedí.
 
 
Playboy župan, ktorý by sedel v menšej veľkosti (S) ale aj tak ho využijem. Župan som už fakt potrebovala.. neviem kedy som mala naposledy župan. :O
Nevadí mi zverejňovať spodné prádlo. Obľúbené podprsenky s krajkou na boku.
Calvin Klein podprsenka💖. Najprv som ju dostala v sivej farbe s tenkými ramienkami a vo veľkosti S, ktorá mi bola neskutočne malá tak sme ju museli vymeniť za M a vybrala som si teda s hrubými ramienkami, ktorá mi vyhovuje viac. Preto si pri takejto kúpe prádlo aj skúšajte.
 
Presuniem sa na doplnky.
Kabelka vo veľmi zaujímavej metalickej farbe. Je dosť priestranná, čo ma teší.
Papučky/šľapky Puma Fenty by Rihanna ma potešili asi najviac💖. Potrebovala som už nové papuče na doma ale tieto sú tak neskutočne pohodlné a sedia mi veľmi dobre na nohe. A čo je dôležité, sú proti plochej nohe.
Krásny kamienkový náhrdelník v krásnom balení od lásky💖💖💖. Ďakujem 💖
Strieborné hodinky s kamienkami taktiež od lásky💖, ktoré som si zamilovala. Strieborné hodinky mi chýbali a tieto sú fakt krásne.
Krásny zlatý Fossil náramok z chirurgickej ocele s kamienkami. Nemám problém ho nosiť k strieborným doplnkom. 💖
Tu môžete vidieť náramok aj hodinky spolu. Milujem tú kombináciu💖.
 
 Kozmetika.
Takéto sady mám veľmi rada. A s touto som navyše aj spokojná. Veľmi dobre voňajúci antiperspirant a peelingový sprcháč. 💖

Nový highlighter som potrebovala. Tento je od značky Golden Rose, s ktorou som veľmi spokojná. Mám s ňou len dobré skúsenosti. Navyše tento rozjasňovač vyzerá prirodzene a neprehnane.💖

Štetec na očné tiene od pre mňa neznámej značky. Ešte som ho nevyskúšala.

Sada týchto veľmi populárnych štetcov od značky Makeup Revolution. Štetinky sú veľmi jemné a husté. pre poznanie som už ich vyskúšala ale zatiaľ som sa nedostala k tomu aby som ich pravidelne používala, treba si na ne zvyknúť.

Dva BB laky na nechty od Avonu. Zabezpečia zdravý vzhľad nechtov, majú krémovú farbu, prekryjú nedokonalosti, poskytujú UV ochranu, silnejšie nechty, hladký povrch a žiadne farbené nedokonalosti. Ten fialový ste mohli vidieť na fotke s hodinkami a náramkom.

Crémový tieň na oči od Avonu v metalickej farbe. Na fotke vidieť výsledok po jemnom dotknutí. Po troch prejdení je tieň veľmi pigmentovaný. Teším sa na skúsenosti s ním.

Dva rúže od Avonu a Colortrend. Jeden je sýty červený a druhý krémový menej výrazný ružový.

Známy BarryM rúž, ktorý je zelený no po prejdení vytvára sýty ružový výsledok.
 
 Ostatné.
Obliečka na vankúš a posteľné obliečky- mramor 💖. Niečo pre mňa.



Vreckový diár na rok 2017 a kniha Súmrak, ktorú som si  samozrejme vybrala a nemohla som sa dočkať. Čakala som veľmi dlho a za nejaké 2 týždne som ju mala prečítanú. Kniha je určite lepšia ako film!💖💖💖

Chlpatý koberček, ktorý mám pri posteli💖.

Malá ozdôbka s menom. Vytvára pekný a príjemný dojem.

To by bolo všetko. Ak Vás čokoľvek zaujíma, spýtajte sa. StefFi☯️

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.