InstaLife #8.1.

15:52

Ahoj!

Po veeeeľmi veľmi dlhej dobe k Vám prichádzam s pokračovaním tejto série. Koniec jarných prázdnin prichádza a ja som sa snažila lenošiť ako sa len dalo. Okrem toho, že som začala hrať The Sims 4 ako malé decko do toho plno ponorené až po uši, tak nám prišla nová sedačka "HALELUJA".. takže dosť dlho trvalo jej skladanie a ukladanie nábytku nanovo... dnes je/bola sobota/ lebo je čas 0:24 a celý deň od rána sme menili nábytok a doplnky.. Ale stálo to zato, lebo ten pocit je na nezaplatenie♥... zažila som toho dosť od vtedy čo som tu bola naposledy..



Ak ste si môj blog prešli ,určite viete, že tieto pohľady si nemôžem neodfotiť. Skrátka krása.♥
Cestou do školy a niekedy zo školy vidím takúto krásu.♥
 
Pohľad zo školy tiež nie je na zahodenie. :)
No niekedy to je aj takýto výhľad a vtedy myslím iba na jedno. Čím skôr odtiaľto odísť!
Milujem mesiac a spln. Takéto noci znamenajú pre mňa viac.♥
Po škole si vždy doprajem nejakú dobrotku na dobitie energie.
Aj vy máte občas náladu písať "citáty" ? :D
Bola som pozrieť rodičov a rodinu na plese.. bola som tam asi dve hodky od polnoci a predsa bolo super.. mohla by som vám porozprávať ako som sa porozprávala s Pročkom. :D
Ak sa pýtate, čo mám s vlasmi, tak tie mám presne od neho.. posprejoval mi  ich farebným sprejom na vlasy.
Na druhý deň sme šli na úžasný obed, je to už naša tradícia.. milujem svoju rodinu a to naše stretávanie sa!!♥♥♥
Boli do toho zahrnuté aj oslavy. :)
Osobné fotky..
Už chcem leto i keď ešte stále nie som naň pripravená.
Dlhé čakanie na mamku v nákupnom centre.
Belgická čokoláda v skvelom prostredí.
OOTD-polročné vysvedčenie.. bola som s ním dosť spokojná i keď stačila maličká snaha k výbornému ale cítim, že to tak malo byť.. a čo vy?? Ako Vám to šlo prvý polrok??
StefFi
 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.