Čo ma za poslednú dobu teší #2 + Čo je nové

5:31

Ahoj!

Je pravda, že som sa vám, tuším, 2 týždne neozvala. Začali sa prázdniny a ja som na blog, takpovediac, zabudla.. Nechcelo sa mi a užívala som si pohodu :)
Ale už som sa zobudila a píšem tu zas!

No čo ma štve, je, že keď som sa odhodlala odfotiť nejaké veci k tomuto článku, nešiel mi foťák na mobile (doteraz nejde) a fotila som s tatikovim mobilom, a tá kvalita ma trochu hnevá, ja by som mala lepšiu :O No nič..

    A už je to tu.. Záverečná :)
    Pekne sme si boli osláviť ukončenie základnej školy.. nezabudneem :3 a ďakujém!


Záverečné mikiny :3


Na koniec školského roka sa dostala knižku :)


V nedeľu 28.6. nám priniesla domov sesternica zajačika Zarku na skoro 2 týždne a zajtra si prídu po ňu. Šli na dovolenku a nemal ju kto postrážiť :) (má 8 mesiacov)


Nové ľúbezné tattoo chokery s perličkami  :3

Na koniec školského roka som si robila umelé nechty a aj naj kamke ale bohužiaľ nemám jej fotku :/
Tak aspoň moje, vydržali celkom dlho :D
Popri tom som si pustila CD(orchester :))

Pribudli mi aj nové metalické tetovania :3
Už som aj 3 skúšala,ale už to bolo dávnejšie.. 

Handmade náramky.. už ma to prestalo baviť ale tak sestra mi kúpila knižku pre pokročilých :)

Už dávnejšia kúpa-hodinky,potrebovala som už nové a takémuto metalickému ramienku som nemohla odolať,no už sa mi trochu roztrhli :(



Minulý víkend sme boli na oslave u krstny, bolo síce horúce ale za to krásne počasie :3

Síce tento týždeń jeden celý deň pršalo a 2 dni boli chladnejšie dnes je trochu teplejšie na opaľovanie ,čo sa aj chystám po dopísaní tohto článku , idem dnes na deň obce do vedľajšej dediny s priateľmi.. Ako trávite čas, keď nie je veľmi horúco ale zas ani zima? :)
StefFi
 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.