Bla,bla..

12:36

Ahoj!

Pred chvíľou som dožehlila.. Ak by ste ma poznali dlhšie, divili by ste sa, že viem žehliť. Som dosť pohodový človek, ktorý si občas myslí, že mu všetko prejde. Ale s tým ja nič nenarobím :D každý je nejaký. :P
Naposledy čo som sa vám ozvala, šla som na deň obce do vedľajšej dediny.. dnes je štvrtok a v sobotu sme mali my deň obce a samozrejme som tam nesmela chýbať! Prišla som tam s naj kamkou cca o 19:45 a domov som prišla o 2:45.Super sme sa bavili na diskotéke ale ráno bolo katastrofálne!! Keďže som mala kraťasy, prechladla som, takže som chorá. Nohy(kĺby) ma strašne boleli a to som musela ísť do kostola. Nevládala som chodiť, bolela ma hlava a oči, hrdlo a pár dní som nemohla hovoriť kvôli hlasu a plnému nosu -.-. Ale už je to za mnou a teraz ma už trápi len kašeľ a hrdlo. Chvála Bohu!



Jeden celý týždeň pred dňom obce som tu vôbec nemohla prísť, pretože som robila vedúcu na jednom detskom dennom biblickom tábore. Bolo to strašne únavné, vždy som prišla domov zničená! :( Ale zvládli sme to! :) Boli sme aj v Košiciach a tak vám sem dám fotky :)


Jeden z najkrajších evanjelických kostolov na Slovensku.
Fakt veľký luster,len na fotke to tak nevyzerá.
Obrovská kupola s maľbou.. myslela som si ,že to je tapeta :D oplatí sa to vidieť!
Židovská synagóga, zachovalá a ešte funkčná a takých je na Slovensku fakt málo!
Tie dvere boli obdivuhodné :D
Dolná brána pod Košicami.. niekedy sa chodilo takými chodbami.. možno aj 2m nižšie ako sú teraz.
A samozrejme sme sa na obed zastavili v McDonalde.
Cesta domov vo vlaku /cappuchino/

17.-19.7. boli v Spišskej Novej Vsi Spišské trhy 
17. som bola s dobrým kamošom a mamkou na kolotočoch a tak.. a 18. som bola s rodičmi na koncerte českej skupiny Olympic a na kolotočoch.
/Sprite s citrónom/
                                      

Asi každý si všimol, že za ten čas čo sú letné prázdniny, bolo dosť horúcich dní. A asi ako väčšina som to využila a šla na niejaké kúpalisko.
/ice chocolate/AquaCity Poprad/
/Birell radler/pomelo a grep/AquaSpa Gánovce/
/Milka lolly/AquaSpa Gánovce/
No dá sa aj inak osviežiť v horúčave a to napríklad ľadovou drťou.. :)
/lesná zmes/
/lesná zmes/višňa/
/mango a jahoda/

Kamarát bol v tábore v Taliansku v Rimini a doniesol mi suvenír-magnetku, je fakt super a ďakujem!! ;)
Po viac ako týždni zase spolu :)
Omylom vzniknutá fotka :O :3

Malé pokračovanie ďalšom v článku.
StefFi ☯









You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.