InstaLife #1

10:19

Ahoj!

Rozhodla som zaviesť novú edíciu článkov. Budú o fotkách, ktoré popisujú určitý moment alebo situáciu, ktorá sa udiala.. Mám v pláne zaviesť ešte jednu edíciu ale musím to ešte dobre premyslieť! :)

Čím by som začala!??..
Začnem najstaršou fotkou, ktorú sem dám.



 
Nič výnimočné ale využijem túto fotku.. Takéto nechty som mala na začiatku školského roka 2015/2016.
 
 
Tieto dve fotky, sú z toho istého dňa.. neviem presne kedy to bolo ale bolo to na gruľovke, čiže keď sme boli zbierať zemiaky.. a som rada, že som si doma nezabudla mobil :)
 
 
Koláčik s rodinkou.. vyzerá byť celkom chutný,nie? :)
 
 
Táto fotka, veľmi nič výnimočné nevystihuje.. dôvod, prečo vznikla táto fotka, bol kvôli nechtom.. no nakoniec aj tak zostala čierno biela :D.. a fľaša Voss trocha pózovala.
 
 
Cestou do školy, ma postihlo toto- krásny výhľad na Vysoké Tatry.. no neodfoť to! :O
 
 
Jeden večer som šla domov z nákupov s rodinkou a v poslednej chvíli som stihla odfotiť(fotené v pohybe) túto krásnu večernú oblohu.. takto začína jeseň :3
 
 
Táto fotka vznikla 8.10.´15 cca o 8:30(o 9:00 sa šlo na cesty) .. namiesto toho, aby som šla povinne do školy, som šla povinne na promócie mojej milovanej sestričky, do Trnavy. To cestovanie bolo úplne super, lebo milujem dlhé cesty autom. Skvelý relax. Domov som prišla o 22:30.
 
 
Takto vyzerá screenshoot mojej domovskej stránky na mobile :) Stále je aktuálna.
 
 
No a táto posledná, je z dnešného dňa. Mala som čas na autobus domov, tak som si šla sadnúť na pravú mliečnú čokoládu so šľahačkou a s grátis koláčikom. Samozrejme som si prečítala pár módnych časopisov :)
Nestihla som ju ešte ani dať na instagram, takže úplna premiéra :)
 
 
 
Dúfam, že sa článok páčil a zatím..
    StefFi
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.