FunRádio Dohoda-Poprad 2015

11:11

Ahoj!

Dnes je pondelok a ja osobne som už načala druhý týždeň na strednej škole.. zajtra je našťastie štátny sviatok, tak si oddýchnem od školy.. celkom rada tam chodím, je to pre mňa niečo nové a neskúsené. Dostala som aj notebook, takže tu môžem písať pre vás články. Zatiaľ školu zvládam super . Raz za čas sa snažím vydať článok. A teraz už k dnešnému článku.. Možno si poviete, na čo to tu budem dávať keď to bolo ešte cez prázdniny.. Preto, lebo to chcem mať na blogu, lebo keď si budem prezerať staré články tak budem spomínať v krátkosti. :)

Kto nevie čo je FunRádio Dohoda, tak je to najväčší letný žúr na Slovensku. 22.augusta som tam bola prvýkrát a určite chcem ísť aj na budúce leto.. dúfam, že tam bude kapela The Paranoid.. pretože toto leto boli a boli naozaj super.. kúpila som si aj CD, ktoré budete môcť vidieť v jednom článku medzi vecami ,ktoré mi robia radosť v poslednej dobe :)...samozrejme som sa tešila aj na Majka Spirita, ktorý išiel ako posledný opolnoci(až na DJ, ktorý hral až do rána). Ja som oodchádzala o 2:00 ráno a normálne neviem do kedy to býva :). Určite odporúčam tam ísť a ak je možné,že tam uvidíte niekoho,koho radi počúvate tak neváhajte, pretože vstupné je fakt lacné a stojí to za to! ;)


Kto všetko tam vystupoval:
Yellowee
Ranná nevoľnosť
Bod omylu
Lavagance
The Paranoid
Peter Bič Project
Polemic
Heľenine oči
HEX
Majk Spirit
DJ Carlo
Samozrejme v každom meste niekto iný vystupuje.
 
Na týchto prvých fotkách je už DJ.
 
A samozrejme som si nafotila The Paranoid ale zopár fotiek som si požičala od ich web. stránky. :P
 
 A mala som to šťastie,že som stretla hlavného speváka a textára The Paranoid a odfotila som sa sním :33.
 Pri vchode sme dostali "puzzle" nálepku a museli sme násjť druhú polovicu, ktorú mal niekto iný a za to sa dostávali tieto super svietiace plastové náramky. :)
 
Toto je všetko k tejto téme. Už sa teším na ďalšiu Dohodu. Boli ste aj vy alebo ešte len plánujete, že pôjdete?
  StefFi
 
 
 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.