Leto- Dovolenka 2015

10:45

Ahoj!

Dnes je streda a zatiaľ na tento deň som mala toho do školy najviac. No je to už za mnou a dúfam, že štvrtok bude ľahší a lepší!

Dnes som sa rozhodla spraviť článok z leta, pretože som na to tak trocha zabudla. Nesmie mi na blogu chýbať dovolenka, pretože lepší pocit som nemala, ako tam.. Bola som v Štúrove a Maďarsku. Bol tam neuveriteľný kľud, oddych  a hlavne strašne teplo, na čo veľmi dobre spomínam.. už sa teším na ďalší rok ako tam pôjdeme!! <3 Ešte teraz si to pamätám ako keby to bolo pred týždňom a pritom sme tam boli posledný Augustový víkend , kedy padali rekordné horúčavy :D.

Samozrejme to bude viac o fotkách ako o texte, ktorého je už teraz dosť :D.
  


Začnem fotkami z cesty.
Dosť nezaujímavé fotky.

Pri počúvaní hudby v aute.

Zastavili sme sa v Nových Zámkoch a dali niečo na osvieženie.
Na kúpalisku.
Za kúpaliskom bol taký pekný rybník, kde sa dalo ísť aj na loďky..
Samozrejme nedalo sa byť celý čas na slnku.
 
Večer sme si dali pizzu.
Pár fotiek z bytu. :)
Táto je z balkónu.. nezabudnem :3
Začiatok mostu zo slovenskej strany.
 
Dunaj, pekný zážitok, močiť si v ňom nohy :)
Na brehu Dunaja boli krásne kamienky a strašne veľa mušlí.
Prístav, ktorý nevyzerá ako na Slovensku.
Veľmi pekná ulička, ktorá smerovala k Ostrihomu.
Noa ja so sestričkou.
 
 
Teší ma, že som sa s vami mohla podeliť o spomienky takouto formou. :)
    StefFi
 

You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.