TAG-Liebster award

8:49

Ahoj!

Koniec prázdnin sa blíži tak isto ako aj nový školský rok. Pre mňa aj nová škola,noví ľudia a kolektív,nové predmety a neviem presne čo ma čaká!Týždeň..áno,už iba týždeň.Ale musím povedať,že tieto prázdniny sú jedné z najlešpích aké som kedy mala!!posledný mesiac som si úplne úžívala a nikdy nezabudnem!Včera som bola na najväčšom letnom festivale na Slovensku-Dohoda a preto čakajte článok aj o tom. ;) No dnes sa chystám napísať TAG-Liebster award, do ktorého ma nominovala Janie z blogu www.janie-hannagonova.blogspot.sk .(pozdravujem ;))
 



11 informácii o mne:
1.Volám sa Miška.
2. 16. novembra budem mať 16,tešíím!
3.Milujem speváčku Lanu Del Rey.
4.Milujem hud. skupinu The Paranoid.
5.Som dosť výbušná,keď ma niekto naserie.
6.Dosť často prekrúcam očami.
7.I´m queen of bitch.
8.Chodím spať neskoro a vstávam neskoro.
9.Milujem slnečné rána.
10.Som silná a ľahko sa nevzdávam!

11 otázok na ktoré mám odpovedať :) od Janie:
1.Baví ťa blogovanie?Ako dlho píšeš svoj blog?
Občas áno :D hlavne keď píšem čo je hlboko vo mne.Veľa krát mám chuť ho vymazať ale vždy nájdem dôvod,prečo to neurobiť.Presne neviem ako dlho ale tak možno 2 roky aj s menšou prestávkou a prestriedala som 3 blogy a zostala som pri tomto. :)
2.Aké krajiny by si rada navštívila?
No tak čo sa týka susedných krajín,tak len 2 mi treba navštíviť,ostatné som už navštívila :).
Chcela by som navštíviť Rakúsko,USA(tam je milióón miest),Bulharsko(chystám sa na rok :3),Turecko.
3.Máš nejakého domáceho miláčika?Ako sa volá?
Mám psíka menom Ronny a sú mu nejak 3 roky :).
4.Čo robíš vo voľnom čase?
Dosť času trávim pozeraním tv a kvôli tomu aj chodím neskoro spať,pozerám videa na YT alebo počúvam pesničky,cvičím či idem von. :)
5.Čítaš knihy?Aká je tvoja obľúbená?
Áno,zriedka. Mám jednu rozčítanú. Najobľúbenejšia je Biblia. :)
6.Kto je tvojím vzorom (idolom)?
Fúha..niekedy to muselo byť ale teraz veľmi nie,snažím sa držať /myself/.
7.Aký je tvoj vzťah k móde a módnym trendom?
Samozrejme keď niečo nové príde do módy,tak to chcem a nesnažím sa pozerať na to, koľko ľudí to má vo svojom šatníku,keď sa mi to páči,kúpim si to. :)
8.Tvoj najväčší sen?
Neviem si vybrať,ktorý je môj najväčší. Ale určite sa nechcem stratiť v živote a chcem byť šťastná a zdravá! :)
9.Čo je pre teba v živote najdôležitejšie?
Viera v Boha a v seba samotného,musím si predsa veriť.
10.Čo na ľuďoch neznášaš?
Faloš,jednoznačne!A neúprimnosť!
11.Akú reklamu v televízii (na internete) neznášaš?
T-Mobile reklamy -.-

Dúfam,že sa TAG páčil a do skorého videnia! :)
   StefFi


You Might Also Like

0 komentárov

Používa službu Blogger.